جعبه های چاپی برای فست فود

یازار :

+0 به یه ن

جعبه های چاپی برای فست فود


جعبه های چاپی برای فست فود


جعبه های چاپی برای فست فود

فست فود نیاز زیادی به بسته بندی و پک دارد . این بسته بندی می باشد که فست فود را مورد توجه مشتریان قرار می دهد . پک ، بسته بندی و جعبه عاملی برای بهداشت غذا ها شده و از ورود بیماری ها به غذا جلو گیری می کند .

امروزه چاپ برروی جعبه ها عاملی مهم برای تبلیغ در بین مشتریان فست فود ها شده و فست فود شما به عنوان یک فست فود لاکچری ، بهداشتی و خوب درذهن مردم جای می گیرد که بسیار مفید برای جذب مشتری می باشد . دما یکی دیگر از کار هایی می باشد که کیفیت غذا را افزایش می دهد . 

جعبه سیب زمینی 

جعبه سیب زمینی  را به جرت میتوان پر سود ترین جعبه در میان محصولات فست فود نامید، شما می توانید بدون دغدغه و به صورت روزانه حجم زیادی از ظرف سیب زمینی سرخ کردهرا به فروش برسانید و سود سرشاری نصیب کسب و کار خود کنید!

جعبه های چاپی برای فست فود

جعبه های چاپی برای فست فود

 

جعبه برای فست فود ها


جعبه های چاپی برای فست فود

جعبه در فست فود ها در تمام محصولات رستورانی مورد استفاده قرار دارد . برای ساندویچ از جعبه های مخصوص بهداشتی استفاده می شود . برای سیب زمینی سرخ کرده باید از بسته بندی استفاده کرد که از بیاط شدن سیبزمینی جلو گیری کند واز خروج روغن هم باید جلو گیری کند . 


پک های برگر که از نون گرد استفاده می کنند ، این جعبه ها هم از نظر بهداشتی مهم می باشد . جعبه های سوخاری که بسته به تکهها نوع سوخاری و ماده سوخاری شده فرق می کند . از همه مهم تر جعبه های پیتزا که امروزه تمام شهر ها را پر کرده و از همه نیاز بیشتری به جعبه و بسته بندی برای استفاده از پیتزا نیاز دارد .


جعبه های چاپی برای فست فود

جنس جعبه های فست فود

جعبه های چاپی برای فست فود

جعبه های فست فود از جنس های مختلفی استفاده می شود . بسته به در خواست مشتری جنس مقوا انتخاب شده . برای غذا هایی که ارتباط زیادی با جعبه دارند از یک کاغذ یا مقوا کاملا بهداشتی  باید استفاده شود کاغذ های کاملا بهداشتی در جعبه ها ایندربرد و ایفلوت می باشند . ولی برای غذاهایی که ارتباط کمی با جعبه دارد نیاز آنچنانی به بهداشت مطلق ندارد . در هر صورت کاغذ عاملی مهم برای چاپ می باشد چون جنس جعبه برای چاپ بهتر مهم می باشد.

 

چاپ بر روی جعبه ها

جعبه های چاپی برای فست فود

 

برای چاپ بر روی جعبه از دستگاهی به نام فلکسو افست استفاده می شود به خاطر این که تولید سریع تر باشد تا تحویل محصول زود تر انجام شود . جعبه ها چاپ های مختلفی دارد بعضی مواقع جعبه بر اساس برش جذابی که دارد چاپ خاصی می خواهد تا برش ، طراحی و … جلوه گر شود . برای چاپ بر روی جعبه باید از رنگ های مخصوصی استفاده شود . این رنگ ها از کد رنگ ( سی . ام . وای . کی ) موجود در بازار چاپ ایران وجود دارد . که همۀ این کار ها ار ایرانیان پک برای شما عملی می کند .

 

 

جعبه های چاپی برای فست فود

 

ایرانیان پک

جعبه های چاپی برای فست فود

 

ایرانیان پک تولید کننده پک و بسته بندی غذا ، تولید ، طراحی ، چاپ ، برش و … محصولات در خواستی شما را به بهترین نهو انجام می دهد . ایرانیان پک با طراحی بروز جعبه های فست فودی رستوران شما را حمایت می کند . ایرانیان پک در تمام مراحل با استفاده از پرسنل بسیار حرفه ای استفاده می کند .

مطالب مرتبط :

">جعبه برگر

جعبه برگر یک محصول پرکاربرد در فست فود ها به به شمار می رود و از چند جهت نسبت به سایر محصولات اهمیت بیشتری دارد. در این جا چند روش سرو همبرگر و همچنین جدیدترین مدل های تولید شده در صنایع بسته بندی ایرانیان پک



منبع : مطالب وبلاگ ایرانیان پک 


  • [ ]