برنج اسپانیایی یک قابلمه با عجیب و جالب

یازار :

+0 به یه ن

برنج اسپانیایی یک قابلمه با عجیب و جالب 


سوسیس چوریزو خرد شده با برنج ، سبزیجات ، و لوبیای سیاه اسپانیایی. همه چیز در یک گلدان جمع می شود. و ، در حدود 30 دقیقه آماده است!



تابه پر از برنج اسپانیایی One Pot Wonder With Chorizo



باید اعتراف کنم ، این اولین بار است که من با chorizo ​​طبخ می کنم. هر چند نمی دانم چرا. این عالی است!

من به تازگی پس از داشتن کوریزو کواسادیلا در مفصل مکزیکی مورد علاقه خود ، گیر مسائل افتاده ام. حالا می خواهم chorizo ​​را روی همه چیز بگذارم ... تخم مرغ ، پیتزا ، سالاد ... احتمالاً همه با chorizo ​​بهتر شده اند. 🙂

تابه پر از برنج اسپانیایی One Pot Wonder With Chorizo


نکته ای که هنگام جستجوی chorizo ​​در فروشگاه مواد غذایی متوجه آن شدم این است که بسته به مارک تجاری شما می تواند تفاوت زیادی در اطلاعات غذایی آن داشته باشد. من از لینک Johnsonville chorizo ​​استقبال کردم زیرا این به معنای واقعی کل نصف کالری هر پیوند نسبت به مارک دیگری بود که با آن مقایسه می کردم.

ماهی تابه و قاشق پر از One Pot Wonder Spanish Spice with Chorizo

کوریزو فقط باید حدود 10 دقیقه بپزد. در غیر این صورت ، می تواند خشک شود. من در این غذا از برنج سفید استفاده کردم که پخت آن حدود 20 دقیقه طول می کشد. بنابراین ، بعد از 10 دقیقه برنج جوش خوردن ، چوریزو را اضافه کردم. اگر از برنج قهوه ای استفاده می کنید ، ممکن است بخواهید برنج و سبزیجات را حدود 30 دقیقه قبل از افزودن چوریزو و بگذارید همه 10 دقیقه با هم پخته شود ، بگذارید تا بجوشد.


  • [ ]