مرغ واندر

یازار :

+0 به یه ن


 مرغ واندر یک قابلمه آلفردو


یک گلدان تعجب مرغ آلفردو Cajun یک نسخه کپی-گربه ای سبک از یک غذای مشابه از Red Lobster است. این ماکارونی و مرغ در یک سس تند آلفردو است.

کاسه سفید پر از مرغ One Pot Cajun Alfredo




خرچنگ قرمز یک مرغ کاجون دارد ، لینگوینی آلفردو که شوهرم دوست دارد وقتی ما آنجا غذا می خوریم ، آن را بدست آورد. ماکارونی و تکه های مرغ در یک سس پارمسان سیر آلفردو وجود دارد که با ادویه های کاجون لگد زده شده است. خوشمزه است ، اشتباه نکنید اما ، تعداد کالری آن ظرف از طریق سقف است.

من به نسخه خودم از این ظرف ماکارونی خامه ای رسیدم. اما ، من آن را با کالری و چربی بسیار کمتری نسبت به ماده اصلی تهیه کردم. و ، این یک جای تعجب بزرگ است. بنابراین ، همه مواد ، حتی ماکارونی ، با هم در یک قابلمه پخته می شوند.

یک گلدان عجیب و غریب ، مرغ آلفردو Cajun دارای ماکارونی و تکه های مرغ در یک سس تند آلفردو ، مانند نوع اصلی است. اما ، این یک نسخه سبک است که ساخت آن در خانه ساده است.

3 کلاژ تصویری که نشان می دهد مرغ آلفردو One Pot Wonder Cajun




من در طول سال گذشته چندین دستور العمل قابل توجه برای یک گلدان آورده ام و چند چیز در این راه آموخته ام.

دستور العمل های قبلی قابلمه قابلمه قبلی من غذای زیادی درست می کند. در حالی که می توانید این ظروف ماکارونی را دوباره گرم کنید ، اما آنها به اندازه تازه بودن دوباره گرم نمی شوند. بنابراین ، این دستورالعمل نیمی از ماکارونی دستور العمل های قبلی را می طلبد.

همچنین ، می توانید همه چیز را همزمان ، از جمله مرغ خام ، به قابلمه اضافه کنید. اما ، هنگامی که مرغ را ابتدا تفت دهید طعم بهتری دارد. این فرآیند حدود 5 دقیقه زمان پخت به دستور غذا اضافه می کند. اما ، من فکر می کنم کاملا ارزشش را دارد.


  • [ ]