گوجه فرنگی صبحانه

یازار :

+0 به یه ن


گوجه فرنگی صبحانه گوجه فرنگی پارمزان

یک تکه پودینگ نان ریحان گوجه فرنگی روی یک بشقاب با یک ظرف پخت در پس زمینه

در این غذا ، یک مخلوط گوجه فرنگی ، پارمزان ، ریحان و موسیر نان مکعبی را از بین می برد. و یک کاستارد تخم مرغ روی کل چیز ریخته می شود. سپس ، تا زمانی که قهوه ای طلایی شود ، پخته می شود. در واقع فقط یک دستور پودینگ نان خوشمزه است. یام

من آن را کاسرول صبحانه پارمزان گوجه فرنگی می نامم ، اما در هر زمان قابل خوردن است. من این غذای خوش طعم را به عنوان صبحانه / صبحانه با میوه سرو کرده ام. اما ، به همان اندازه برای شام ، با یک سالاد کناری سرو می شود.

من طی این سالها استفاده زیادی از این دستور العمل کردم. این یکی از آن غذاهایی است که در دمای اتاق به همان اندازه که گرم است طعم خوبی دارد. بنابراین ، این یکی از دستورهای تهیه من برای مهمانی یا مهمانی است.

برای تهیه این غذا ، یک نان خوب به سبک نانوایی تهیه کنید. من در این مورد از نان های مختلفی (سیاباتا ، فرانسوی ، گندم کامل ، چند دانه) استفاده کرده ام و همه آنها عالی عمل کرده اند. نان را به مکعب های 1 اینچی برش داده و در ظرف پخت آماده پخش کنید.


نان مکعبی در ظرف پخت

مقداری موسیر ورقه ای نازک را در ماهیتابه با حرارت متوسط ​​تفت دهید تا نرم شود. مقداری گوجه گیلاسی نصف شده ، سیر خرد شده ، نمک و فلفل را هم بزنید. اینها را فقط برای چند دقیقه بپزید.

گوجه فرنگی ها را در یک تابه تفت دهید


ماهی تابه را از روی حرارت برداشته و مقداری پنیر پارمزان رنده شده و ریحان خرد شده را هم بزنید.

ریحان گوجه فرنگی و پارمزان در یک ظرف قابلمه


گوجه فرنگی ها را روی مکعب های نان بریزید. سپس ، کاستارد تخم مرغ را آماده کنید. در یک کاسه متوسط ​​، مقداری تخم مرغ را با شیر ، نمک و فلفل مخلوط کنید.

کاستارد را روی مخلوط نان و گوجه فرنگی بریزید. سپس ، آن را بپزید تا وسط قابلمه تنظیم شود و روی آن قهوه ای طلایی شود.

ظرف پخت پودینگ نان ریحان گوجه فرنگی


همانطور که در بالا اشاره کردم ، این یک غذای عالی است که می توانید آن را به یک گلدان ، صبحانه یا مهمانی ببرید زیرا در دمای اتاق طعم خوبی دارد. فقط مطمئن شوید که ظرف 2 ساعت پس از پخت به درستی ذخیره شده است. لذت بردن!

برش پودینگ نان ریحان گوجه فرنگی روی یک بشقاب


  • [ ]